NASZ SMUTEK ŚWIĄTECZNY


W dniu 19 grudnia zmarła najaktywniejsza komentatorka moich felietonów. Czytelnicy znają Ją z charakterystycznego podpisu dużą literką J. Znają Ją też z bardzo wyważonych komentarzy, pełnych mądrości wyrażanych wspaniałą erudycją, bo Jola (przyjaciółka naszej rodziny) to kobieta, która to należała do ludzi wszechstronnie wykształconych, z doktoratem AR we Wrocławiu. Kobieta o wielkim sercu i miłości dla otoczenia. Była w związku małżeńskim z Lotharem, obywatelem Niemiec. Mimo to w Jej sercu mocno zalegały sprawy Ojczyzny. Bardzo ubolewała nad Jej nieszczęściem po ostatnich wyborach parlamentarnych. Śledziła każdy „polski” dzień. Zmarła prawie nagle na sepsę, tak, że nawet nie zdążyliśmy Ją pożegnać. Śledziliśmy swego czasu wzajemny przebieg naszych chorób z równoległym pobytem w szpitalach. Cieszyliśmy się z poprawy zdrowia, ale śledziliśmy też stan tego zdrowia na bieżąco. Niestety Jola miała mniej szczęścia. Na kilka dni przed Świętami odeszła pozostawiając w nieutulonym bólu Męża i Córkę. Do Nich to kierujemy wyrazy głębokiego współczucia. Zapamiętamy Cię Jolu na zawsze. Cześć Twojej pamięci.

Komentarze

  1. W imieniu paczki czytelników i komentatorów serdecznie współczuję rodzinie. Pani Jolanta byla bardzo mądrą kobietą, bardzo wyważoną w wypowiedziach.Niech Jej ziemia lekką będzie.Axel/rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała Kobieta. Wielka szkoda.AA

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie komentowałam do tej pory ale czytałam z zainteresowaniem treści wypowiadających się osób. Przeczytałam tu wiele mądrych słów w obronie Polski i sytuacji politycznej jakiej ojczyzna się znalazła. Tekst ostatniego postu mną wstrząsną. Podzielałam zdanie wypowiadających się i oczywiście zawsze z uwagą wczytywałam się w słowa piszących. Oczywiście pani Jolanty słowa zdumiewały mnie logiką i trafnością. Smutno bardzo kiedy już nie przeczytam kolejnego przemyślenia pani Jolanty. Będę zawsze starała się o Jej słowach pamiętać i kiedy coś się wydarzy pomyślę co na to Pani Jolanta by napisała? Zapalę znicz w Jej intencji. Żegnam Pani Jolanto! Maria z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiedziałam ze ta pani J mieszkała w Niemczech. O ilu to rzeczach człowiek dowiaduje sie dopiero po śmierci.Tez mi przykro, bo to była wspaniała komentatorka. Szkoda wielka.Lodzia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ojej. Jaka szkoda. Współczuję bliskim pani J.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://wrzosy.wordpress.com/2017/12/30/nigdy-nie-przestane-cie-kochac/

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam. Nie wiem, czemu nie wyświetla mi się Twój komentarz :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE