PO TRZYKROĆ PRZEDZIWNA



                                   Fan Hitlera
Powiem wprost. Moim zdaniem bardziej przedziwni, nawet po stokroć, bywają katolicy którzy dają wiarę temu iż Matka Boska udała się w podróż do nieba w garderobie (sadzę że świątecznej). Rzecz tylko ocierająca się o tajemnicę, która to Matka Boska, bo jest Ich wiele i która dzisiaj w XXI wieku, czyli 2100 lat po jejnaturalnej śmierci jest najważniejsza, bo przecież jakaś hierarchia być musi, bo właśnie hierarchia w Kościele obowiązuje. Czy to Matka Boska Częstochowska, Fatimska, czy Ta od siedmiu boleści, czy Ta różańcowa, czy Ta po trzykroć przedziwna, czy w końcu Ta taneczna, dubstepowa, ponoć czczona np. w Wejherowie. Brak informacji czy chodzi o taniec towarzyski, czy też artystyczny, sceniczny. Do nieba wraz z ciałem oficjalnie wysłał Ją papież Pius XII, ten sam który to błogosławił hordy Hitlera wyruszające najpierw na Polskę, nastepnie na całą Europę. Błogosławił też plan likwidacji fizycznej wszystkich Żydów, co z punktu widzenia logiki jest właśnie przedziwne, bo przecież Matka Boska to Żydówka z krwi i kości. Zapewne gęsto się tłumaczył po swej śmierci Ojcu gdy zgodnie z teorią zasiadał po jego prawicy jako kolejny namiestnik na Ziemi na wiecznej duchowej emeryturze Ale skoro nie żyła od ponad 2000 lat, to cała operacja ograniczyła się do ogłoszenia dogmatu zamieszczonego w roku 1950 w tzw. konstytucji apostolskiej. Ja jednak powracam uporczywie do pytania, w czymże matka Boska jest przedziwna i to po trzykroć. Zaraz wielu tzw. prawdziwych katolików, czyli twardzieli ewangelicznych, pozbawionych zdolności myślenia naskoczy na mnie, iż jako niewierzący nie mam prawa stawiać podobnych pytań i to papieżowi Pacellemu, ksywa Pius XII, którego Jan Paweł II usiłował uczynić świętym, ale nieco się krygował ze względu na jego opinię. A właśnie że mam takowe prawo, bowiem Stwórca, (Natura) obdarzył(a) mnie zdolnością myślenia, czyli rozumu i zapewne by się mocno gniewał, że nie wykorzystuję Jego podarunku należycie. Tak myśle, że Jej przedziwność po trzykroć polega na uporczywym ukazywaniu się na pniach drzew leśnych, parapetach albo oknach, w czym wiejski wyborca PIS upatruje cudów. Minister Szyszko może się obawiać kary boskiej ponieważ wycinając masowo drzewostan pozbawia Matkę Boską po trzykroć przedziwną naturalnego środowiska. To mój post okołoświąteczny, czyli słowo na Niedzielę i Poniedziałek Wielkanocny.



I tak oto wyczerpałem temat, który drażnił mnie i zapewne tysiące innych współobywateli katolickiej Polski. Przywykłem już do przeróżnych dziwactw, przełknę i to dziwactwo.

Komentarze

  1. Kiedyś będąc w lesie spotkałem starszą panią która zbierała grzyby.Miała wiecej ode mnie w koszyku chociaz zbierala krotszy czas. Pytałem jak ona to zrobiła.Odpowiedziała że chodzi i modli sie do Matki Boskiej Grzybicznej.Powiedziałem jej że jezeli grzybiczna to nie od grzybów ale od grzybicy.Nazwała mnie nasieniem diabelskim i poszła w las. Śmieję sie z tego do dzisiaj.Tadeusz, grzybiarz z Zagania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre sobie.MB Grzybiczna, a może Jagodna albo jeszcze bardziej przedziwna w czwórnasób.Pozdrówka dla pana Tadeusza.Rozweselił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiło sie tez Matka Boska Pieniężna zwykle w dniach wypłaty pensji.Albo po prostu matka Boska. Szeregowego Boska.pillllo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie duzo tych Matek Boskich (Boska). Az trudno sie zdecydowac, ktora lepsza, ewentualnie skuteczniejsza. Przydal by sie jakis miedzynarodowy ranking inaczej w tej calej niepewnosci mozna tylko zadawac pytanie "Jak zyc??!!"

    Z poswiatecznym pozdrowieniem

    J.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE