OCZYŚCIĆ SZAMBO, BO SIĘ WYLEWA


                             U przyjaciela z wizytą.
Świętość papieża Jana Pawła tonie w sytuacji, gdy jego kolejny następca papież Franciszek, w otwartych słowach ujawnia fakty, jak polski papież „reagował”, a raczej miał w nosie donosy o pedofilii w Kościele. Brawo TVN24. Tonie też jego osobisty, obok papamobile, uświęcony przez katolików polskich statek Tryton którym poruszał się jako żywy Chrystus po wodach mazurskich. Dziś problem z jego wydobyciem z lodów. Wtedy z obrzydzeniem i politowaniem patrzyłem na relacje telewizyjne w szczegółach jego peregrynacji, gdy się modlił, gdy udzielał wywiadów bez możliwości zadawania mu pytań, gdy spał i gdy spożywał „skromne” śniadania. Kamera wyłącznie nie sięgała łazienek, gdzie jego osobisty „ordynans” abp Dziwisz posługiwał mu w nawet najintymniejszych czynnościach. Przypuszczam, że w ostatnich miesiącach (latach) jego życia musiał go myć, ubierać i rozbierać do spokojnego snu, bo fizycznie już praktycznie powoli odchodził do domu Ojca. Tu nie ma miejsca na żarty. 
Dzisiaj, gdy za m.in jego czasów, katolicy w Irlandii zostali ugotowani do stanu kipienia odkrywając obrzydliwości występków nie tyko gwałtów na moralności ale też zbrodni popełnianych przez siostry zakonne pod płaszczem ochronnym biskupów. Ci z kolei wraz z podwładnymi księżmi wprost oficjalnie gwałcili dzieci zrodzone przez matki katolickie. Wszelkie tzw. „niewypały” w zakresie urodzeń, których nie udało się sprzedać, wrzucały do szamba. Do niego trza się modlić i prosić o łaski. Równie dobrze mogą się modlić do Tomasa de Torquemady świętego zbrodniarza wszech czasów, albo innego świętego papieża, który zatrudniał masowo prostytutki w Watykanie i czerpał z ich pracy korzyści. Do mnie proszę się nie modlić, ja jestem obojętny wyznaniowo i nie mam jakichkolwiek układów w niebiesiech. Po wydarzeniach w katolickiej Irlandii, gdy odkryto w szambie przyklasztornym 800 ciał dziecięcych, nikt już nie wierzy biskupom. W Polsce powoli też, szczególnie takim zaprzańcom katolskim jak Michalikowi, Jędraszewskiemu i Hoserowi. Irlandia dzisiaj to najbardziej liberalny kraj w Europie. Sądzę że moja Ojczyzna też się stanie takim krajem, niech tylko wygra wybory jesienne Biedroń ze swoją partią Wiosna i odkryje świństwa moralne kleru. Najwyższy czas postawić przed sądami obok cwaniaków z PiS także wielu przedstawicieli duchowieństwa, którzy doprowadzili swymi kazaniami do tejże absolutnej destrukcji państwa w środkowej Europie.

Komentarze

  1. Zbyt dużo optymizmu mój panie. Roman z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  2. Choćby tysiąc razy pisano prawdę o Wojtyle to katolik polski w to nie uwierzy.Wojtyła zawsze dla niego będzie najświętszy. amen. Rogożo z Zielonej Góry.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE