KSIĄDZ TEŻ CZŁOWIEK.


                                      Bernadeta z Zabrza
Planowałem napisać jeszcze jeden post z cyklu BAJANIE PRZY STOLE ŚWIĄTECZNYM, ale zrezygnowałem. Dlaczego?. Ano chociażby dlatego, że w gruncie rzeczy powiedziałem już prawie wszystko na ten temat, pominąwszy wątek mniej „smaczny”, a mianowicie  przykładowe przykre incydenty które zdarzały się podczas podobnych biesiad, a które miały posłużyć jako okrasa tych trzech opublikowanych. Zatem tę łyżkę dziegciu wrzuciłem do ognia pod brytfanną z piekącą się gąską. Inny temat, nie mniej świąteczny: Otóż mało sympatyczna posłanka PiS, niejaka Bernadeta Krynicka, na pytanie dziennikarki, „co sądzi o pedofilii ks. prałata Jankowskiego odpowiedziała: No cóż, ksiądz też człowiek, wiec się mu nie dziwi”. Otóż pani posłanko  Bernadetą, kobietą o imieniu siostry zakonnej

                                                         Bernadeta z Łomży
Bernadety, która została skazana na więzienie za współudział w gwałtach dokonywanych na wychowankach. Jej współudział polegał na tym, że napuszczała starszych wychowanków na tych najmłodszych, by dokonywali na nich gwałtów za karę np. za źle zasłane łóżko. Oczywiście siostra Bernadeta przyglądała się tej „operacji” wychowawczej z obojętnością jak posłanka Bernadeta na protestujące w Sejmie matki z niepełnosprawnymi dziećmi. Po wypowiedzi Bernadety Krynickiej, która usprawiedliwia gwałty księży na chłopcach albo dziewczynkach chcę postawić pytanie: Kogo my wybieramy do Sejmu. Czy cały skład parlamentu jest tak podły, czy tylko PiS. Jesteś posłanko Bernadeto odwzorowaniem swojej partii.
Zdjęcia: Fb


Komentarze

  1. Mnie ten stary babsztyl w szatach zakonnych już nie przeaża mimo strasznego jej widoku, ale młoda, co tu duzo mówic i ładna Bernadeta Krynicka to dopiero postrach ludzi. A gdy już nabierze wizycznych cech tej pierwszej zakały to będzie zajebistym postrachem swych wyborców spod Jedwabnego, bo ona stamtąd pochodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani posłanko. Ksiadz pedofil rzeczywiscie tez czlowiek, ale nie do końca. Wiecej w nim z bydlęcia niżeli z człowieka. Takie jest odczucie normalnych ludzi. Normalnych, poza panią.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE