RUCHACZE POSPOLICI (+18)


                                       Poseł PiS, były ministrant.
Po raz drugi, ale zapewne nie ostatni polskie kobiety otworzyły nie tylko parasolki, ale i usta w obronie swych europejskich praw, których w Polsce zabrakło. Po raz drugi nie zważając na warunki atmosferyczne zgromadziły się przed instytucjami państwa, by żądać tego co im się należy w XXI wieku, czyli decydowania o własnym życiu, poszanowania ich cielesności nie tylko w przedmiocie prokreacji, ale też nietykalności. Normalni, obywatele, szczególnie o liberalnych przekonaniach bardzo kibicowali swoim Paniom, ba, wielu dołączyło do protestu, licząc na to, że podobnie jak przed rokiem PiS ugnie się przed taką masą gniewnych ladys Poland i wycofa się z zapowiadanych, co tu mówić, feudalnych reform. Osobiscie czekam również na masowe protesty przeciwko
pedofilii  księży.               
                              Ruchacz i ......Kto?
Jak to się skończy?, jeszcze nie wiemy. Wiemy natomiast jak na owe zgromadzenia reagowali zwolennicy Kaczyńskiego, premier, pani prezydentowa (uwaga, kobiety) i ich prości, często chamscy wyznawcy. Przykładowo niejaki Romuś Sklepowicz ps. ruchacz pospolity. To nie rodzaj trującego grzyba, to przedsiębiorca, ponoć prawnik z Poznania, komentator medialny, były oficer WSW. Ponoć tam się tak wyrobił jak ciasto na ruskie pierogi, a raczej jak klapa od kibla. Opowiada, jak to zerkał na tłumy protestujących kobiet przy okazji kontemplując i stawiając tezę, iż uczestniczki kobiecych manifestacji w ramach Czarnego Wtorku nie chcą być bzykane. Jak twierdził, sam „stałem i oceniałem, którą z nich bym chętnie bzyknął- i mówię sobie, może ta?, o Jezus, o Boże!, ale bym jak się nadział. Tak stałem, myślałem i pytałem sam siebie, kto to rucha?. Doszedłem do wniosku, że nikt. I dlatego idą w tej manifestacji”, przekonywał Sklepowicz swego kolegę ze studiów Marcina Rolę, rozbawiając go całkowicie.
Proszę Państwa. Darujcie, ale ja który zbytnio nie gardzę mocnym słowem, przy różnych okazjach, powiem tak: Trudno dobrać słowa, którymi mógłbym skomentować ten występ, jednak spróbuję: Otóż to pospolity cham, prostak (nie mylić z parafianinem wg PWN), szowinista, żłób, prymityw, gbur, jaskiniowiec, troglodyta, arogant, grubianin, burak, po prostu prawicowy gnojek polski. I taki ktoś bywa ekspertem w TVPInfo u Kurskiego. Jeżeli dodamy, że w parze jako dyskutanci o prawie polskim, występują z nim obok przywołanego Marcina Roli także posłowie Kukiz-15, ostatnio Marek Jakubiak (ten od piwa) a także inni byli (a może obecni) członkowie ONR i MW, to rzeczywiście rodzą się naprawdę dobre ustawy w parlamencie, tudzież w małym i dużym pałacu.
Reasumując: Zarówno etyka kapłańska, (pedofilia), tudzież wiele osób świeckich  (R. Sklepowicz), przenikają się w sposób godny katolickiego kraju.


                                       adres e-mail: toniza67@wp.pl

Komentarze

  1. Tak po prawdzie, Panie Torunczyku, to ja w glowe zachodze, jak to sie stalo, iz te wszystkie sufrazystki,feministki mogly sie ze swoja chucia opanowac na widok takiego cudownego ogiera? Przeciez tam stal i ferromony rozsiewal. Az trudno przypuszczac, ze wszystkie, jak jeden maz byly w tym dniu niedysponowane lub cierpialy na migrene. Cos w tym kraju nie teges..

    A krucjata rozancowa sie odbyla. Nie wiem, czy pan Sklepowicz ze swym wisiorkiem rowniez bral udzial. Moze tam mial wiecej szczescia i sobie pobzykal? Rytmiczne odmawianie mantry podobno zniewala co niektore osrodki mozgowe.

    Pozdrawiam

    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. A cóż ten ruchacz ma w kroku. Ja tam nic nie widzę. Żadnej wypukłości. Tylko skórka flaczek do szczania. I taki komentuje zachowania kobiet walczących o swoje prawa. To drugi Czarnecki. Facet obrzydliwy fizycznie .Dużo ryczy a mało mleka daje. Nic własciwie nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję paniom za trafne komentarze.Sadzę że podobne zdanie ma duzo więcej osób. Wlasciwie wszyscy poza samym Sklepowiczem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez moment myślałam że to mój były gdy ujrzalam posła Jaworskiego.Ta sama mordka, ten szyderczy usmieszek, ten nosek wscibski, te uczesanie, to wszystko az do mdłości pobudzające, wypisz wymaluj, podobny ruchacz za darmoche. A kisz cholero, a kisz, zbóju wykwaszony. Zgiń przepadnij.Mówcie do mnie Penelopa, (morderczyni obłudników katolickich).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno czytałem, że gdzieś k. Białegostoku zona naszła męża jak "ruchał" młodą jałowkę. Proponuję Sklepowiczowi taka przygodę. Może się dorucha na tyle że zamknie pysk na zawsze. Sołtys.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Sołtysie... Młodej krowy panu nie żal???

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę żal, ale to nie moja jałóweczka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE