DOKUMENT



Komu jest on potrzebny, tak naprawdę do końca nie wiadomo. Przypuszczalnie, a nawet wiele wskazuje na to, że wyłącznie Kościołowi katolickiemu w celu potwierdzenia jego władzy nad ludem kraju niby należącym do demokratycznej, świeckiej Unii Europejskiej, ale jednak bardzo odmiennym w sferze duchowo-wyznaniowej. Tu każde pierdnięcie (przepraszam za słowo każde) musi być obwąchane i ocenione przez episkopat. Wiele pisałem w co najmniej kilkunastu postach, że nasz rząd i całe poselstwo poza kilkudziesięcioma posłami SLD oraz Twojego Ruchu odczuwa wdzięczność biskupom i proboszczom z tego powodu, że w ogóle nazywają się posłami (osłami) i praktycznie za darmo biorą po kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Przykłady na takowe twierdzenie dają nam chociażby co bardziej odważne w treści seriale TV, jak chociażby Ranczo, U Pana Boga za piecem oraz Ojciec Mateusz, gdzie o wszystkim co wydarza się lub ma się wydarzyć w miejscowym społeczeństwie decydują proboszczowie. Cały naród o tym wie, ale niestety tylko jednostki potrafią analitycznie to skomentować. „Dokument”, jaki z okazji kanonizacji JPII miał uchwalić nasz katolicki Sejm (tak, tak, jak najbardziej katolicki) a który spowodował aż taki żenujący spektakl z powodu tego, że posłowie lewicy przedłożyli swój alternatywny projekt uchwały, by oddzielić sacrum od profanum, a konkretnie sformułowania pachnące stricte kadzidłem od świeckiej powagi Sejmu, został wypchnięty głosami tej prawie 420 osobowej grupy złożonej z „wysłanników” Kościoła. Niby tam zasiadają liberalni posłowie z PO, skrajnie prawicowi z partii PiS i nie mniej skrajni z pozostałych partyjek, to oglądając Sejm Polskiej Rzeczypospolitej w momencie przepychanek między skromną lewicą i wieloosobową prawicą, którymi to sterowała służebnica Pana czyli Marszałkini Sejmu nazwiskiem Ewa Kopacz, można naprawdę doznać halucynacji. Na chwilę zamknąłem oczy, by sobie wyobrazić prawdziwy skład naszych wybrańców. Przez ten moment pod powiekami zobaczyłem salę sejmową wypełnioną ludźmi w komżach i sutannach. Tak niestety to widziałem.


Otrząsnąłem się by nie popaść w wariację, albo przynajmniej w chory omam. W chwili gdy doszedłem do normalnej świadomości odczułem własną wartość publicystyczną szerzoną na łamach mojego bloga, bo przepraszam, ale mógłbym w niektórych momentach mieć samokrytyczne odczucia, że biłem w ten nasz katolicki Kościół i jego naczelników, włącznie z papieżem JPII jak w bęben. Dzisiaj patrząc na te idiotyczne uchwały sejmowe, okraszone w swej podświadomości widokiem poselstwa w komeżkach zrzuciłem ciężki kamień z własnego, już dość spracowanego serca. To są wyłącznie HIPOKRYCI, a tak naprawdę to oszuści i sprzedawczyki państwa polskiego, a przy tym wielu z nich to zwykli łajdacy, alkoholicy i bywalcy przeróżnych klubów go-go, agencji towarzyskich, oraz amatorzy prywatnych prostytutek damskich a też i męskich, często obleczonych w szaty kościelne, jako że ponad 50% kleru to homoseksualiści, o czym mówił sam papież Franciszek, słowami: „kimże ja jest wobec Boga by krytykować homoseksualizm kapłański, skoro ich takimi stworzył”. I tak oto znalazłem odpowiedź na swoje pytanie: Jak się czuje duch JPII wobec ziemskiej obłudnej, tematycznie związanej z Jego osobą kłótni sejmowej w Polsce, wobec jarmarcznego handlu Jego krwią, Jego zębami, a nawet gaciami uznanymi za relikwie drugiego stopnia.(uwaga, po wypraniu będą zakwalifikowane do relikwii stopnia pierwszego). Ja sam i wielu mądrych ludzi z mojego otoczenia z całej tej hucpy się po prostu śmiejemy, ale i czujemy się mocno zażenowani. Ubolewać można tylko nad milionami ogłupionych rodaków, a wśród nich również nad prostactwem urzędujących za dwadzieścia tysięcy złotych miesięcznie w salach sejmowych i senatorskich. Niech im JPII wybaczy skoro Go kanonizują na swoją chwałę budując mu chwalebnie 1000 pomników, a także oddając Mu w duchowe władanie kilka tysięcy ulic, skwerów, szpitali, szkół i uczelni.
Aby do niedzieli, a potem tenże pierdolec powoli zacznie umierać śmiercią, wydaje się nieuchronną, bo szczęśliwie dla uciemiężonego kraju zmalała liczba powołań do seminariów aż o 40%.
 
PS. Serdeczne dzięki za miłe i wyczerpujące komentarze Paniom podpisującym się J. i Lodzia, a dot. poprzedniego posta. Torunczyk.

Komentarze

  1. I slowo cialem sie stalo....
    Mam pytanie: czy jezeli ktos nie bedzie swiecil, bedzie musial odpowiadac przed jakims trybunalem?
    Ja JUZ naprawde nic nie kumam.

    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę państwa. Oglądałem to rzeczywiście żenujące wydarzenie sejmowe wraz z zoną. To włazidupstwo poselskie, ale tez słyszałem wypowiedz pana Iwińskiego. Mądrą, zadawalającą wszystkich. Niestety nie PO PIS i PSL. To są normalne proste chamy ministranckie, którzy rzeczywiście trafili do Sejmu dzięki swoim proboszczom. Bardzo trafnie pan to opisał i ocenił. To kościelne włazicipy, czyli tacy na literę ch. Amadeo z żoną,

    OdpowiedzUsuń
  3. Morda w kubeł. Ani słowa o tym że ten nasz święty spowodował kłopoty panstwa w wyniku zawartego konkordatu.Z powodu którego panstwo dla Koscioła a więc tez i Watykanu do tej pory pozbawiło się grubo ponad 100 miliardów złotych, nie mówiac o wielkich połaciach ziemi oddanej za darmo, która kościól sprzedał za drugie wielkie miliardy. Czcij głupi polaku papieża, który cię tak urządzil. Wstyd mi za Polske i przyklęczny rząd. Ja

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan widział w podświadomości posłow w komezkach, a ja widziałem 460 Tomaszów Adamków.Pozdrawiam. Axel/rose.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech żyje łupież oraz oraz kremówki.!! Alleluja i do przodu.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boze, jeżeli w ogóle jesteś.Czy Ty to widzisz, czy się z tego rechoczesz?. Daj znak piorunem.Lodzia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaje, moc jest wielka. osobiście tego doznałem. Bywa nieraz że przez kilka dni a nawet tydzień mam zatwardzenie. Wtedy nie szwędam się po aptekach bo to i pieniędzy szkoda a u nas na wsi nie ma apteki tylko jakaś zielarnia. Wtedy, chociaż jestem ateistą biore różaniec, wymachuje nim w kołko i wzywam na pomoc naszego świetego. Po dwóch dniach następnych mam wystrzał jak z armaty gruba berta.Takze cos w tej świetosci jest na pewno.To wielki dzień ta kanonizacja.Dla wielu, nie dla mnie, bo akurat jak się okazuje mnie wystarczy Lolek beatyfikowany.Kryspin, ten Kryspin, pozdrawiam inteligentnych komentatorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. A niech was wszystkich katole włącznie z waszym rządem i parlamentem pochłonie piekło na ziemi. Tej ziemi.Polak nie katol.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę się odnosił do Kryspina, który swój komentarz umieścił jak sądzę w kategorii dowcipu (chyba że rzeczywiście w tej materii pomogła mu modlitwa do papieża), ale chciałbym zamieścić kilka słów które na 100% charakteryzują nasz wyznaniowy kraj. Ostatnio prasa i TV pokazują niejąką zakonną siostrę Bernardyąe, co by nie mówić zbrodniarkę, bo gwałt jest zbrodnią, a ona patrzyła i nakazywała zresztą gwałcić małych chłopców przez starszych wychowanków. Ta zbrodniara za swoje przestępstwa otrzymała wyrok 2 lat więzienia które nie odbywa bo ponoć jest chora i stara. No ty stara mendo, bo tak cie śmiało nazwę, ochraniana przez sady katolickie jeszcze żyjesz?. Toć już dawno któraś z tych twoich ofiar powinna cię załatwić gdzieś w ciemnym miejscu. Masz ochronę( to jasne) bo taki jest stosunek do zbrodniarzy w habitach i sutannach. Wiedzą o tym i Gil i Wesołowski. A teraz zastanówmy się w jakim kraju żyjemy. Ochraniamy zbrodniarzy lub tych co ukrywali zbrodniarzy pod sutannami bez reakcji wymiaru sprawiedliwości. Mam na myśli nie tylko tegoż GIla i tysiące jego kumpli, ale tez naszego papieża, któremu w dniu jego kanonizacji można wytknąć winę za setki tysięcy poszkodowanych przez księży, w tym niejakiego Maciela oraz tych, co zmarli w wyniku AIDS (zabraniał stosowania prezerwatyw). Był zachłanny na pieniądze choćby nie wyprane z mafii w banku Amroziano, oraz ładowane przez Matkę Teresę, która pozwalała cierpieć umierającym wzorem Chrystusa. Ma na koncie wiele najpospolitszych zbrodni pospołu z Pinochetem i tym chorwackim zbrodniarzem nazistowskim komendantem obozów koncentracyjnych w Chorwacji,Stepinacem. Zrobił go świętym. Sam widziałem jego uświęcony postument w Zagrzebiu. Dlatego dzisiejsze wypowiedzi prezydenta RP, premiera RP i wszystkich przybocznych o Janie Pawle drugim uważam za obłudne skandale nad skandalami. Ale co zrobić, gdy cały nasz rząd oraz władze terenowe siedzą pod sutanną i odmawiając różaniec łaskoczą im członki. Bardzo grzeszne członki. Pozdrawiam wszystkich, kto chce przyjąć moje pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Luuuudzie!,po 1989r kościół zaczął pod patronatem papieża grabić państwową kasę na skalę niespotykaną od czasów średniowiecza. Chciwość i obłuda biskupów nie mogla się podobać wykształconemu społeczeństwu.Konkordat będzie w przyszłości wyrzucony na śmietnik, dość grabieży społeczeństwa przez kler!. Profanum

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak może 40000 dziwaków w kieckach i habitach zsterroryzowac 40 000000 naród. Gdzie nie ruszysz gałką radiową albo TV wszędzie trawa mowa o Wojtyle.A jednak można, tyle ze trzeba mieć siłę wiary i stada baranów.Malinka z W-wy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasz parlament zajmuje się świętymi, a edukację seksualną młodzieży pozostawia kościołowi. Witamy w Katostanie. Cały skład rządu pojechał do Watykanu. Dobrze by było gdyby tam pozostał na zawsze.Polak

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trafnie mówi pan Sekulski: Igrzyska ciemnoty. Watykańska Fabryka Cudów działa jak drukarnia FED w Ameryce. Właśnie krucyfiks postawiony na tą okoliczność runął i zabił człowieka. To też cud czy antycud, czy co ? Lidka.

    OdpowiedzUsuń
  14. 21 wiek, a tu tyle popierdoleńców i to aż po szczyt rządowy.Ciemnota nad ciemnoty, ciemnota popychana.Ateusz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamiast krytkowac świetego JPII oraz kościół, spróbuj uklęknąć i się pomodlić. Od razu ci przejdą te głupoty.

    OdpowiedzUsuń
  16. No wlasnie Lidka. Czy ten przygnieciony na śmierc krzyżem papieskim człowiek tez został świetym?. A może to włoski komunista, to wtedy sprawa jasna.guss.

    OdpowiedzUsuń
  17. Być może, bo we Włoszech komunistów zatrzęsienie, nie to co w Polsce. Ichnie społeczeństwo składa się w połowie z komunistów i w połowie z księży. Tu i ówdzie można spotkać, ale z rzadka artystę śpiewaka. To nie żart pani Lidko i guss. Pozdrawiam. Profanum.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj w radiu Tokfm pani Wielowiejska rozmawiała z niejakim katolickim cudakiem świeckim posłem "księdzem" Markiem Jurkiem, który powiedział że wczoraj cały świat przeżywał kanonizacje JPII i pławił się w szczęściu. Ja dodam: Tak, szczególnie w Azji, w krajach arabskich i w Afryce wszyscy aż sikali po nogach z tego szczęścia. Jurek, trochę rozmodlonych dewotów to jeszcze nie jest "CAŁY ŚWIAT", a ciebie nikt nie powinien zapraszać do poważnych stacji bo bełkoczesz że JPII nie znał dobrze Maciela i innych pedofilów, o których pisze prasa zachodnia i amerykańska (oczywiście nie polska).Jak to go nie znał, skoro się z nim obcałowywał za miliony dolarów. Ja bym się porzygał bo na pewno śmierdział spermą ten gnój. Aleś ty chory Marku Jurku, ciężko chory podobnie jak Terlikowski z powodu atomowego ataku własnej głupoty. A wystarczyło by gdybyś poczytał chociażby kilka postów na blogach (to nie jest akurat komusza prasa) zamiast klepać różańce do swoich zakłamanych świętych i tkwić w ciemnicy katolskiego debilizmu. Słuchacz.





    OdpowiedzUsuń
  19. Ten cały Marek Jurek to przedstawiciel prawdziwego narodu polskiego. Szkoda gadać. Tu jest Polska, tu jest polska. Ratuuuuunku.Boże, gdzie jesteś do cholery!.

    OdpowiedzUsuń
  20. Siostra Bernadeta pozdrawia swojego umiłowanego wodza, wzór w tuszowaniu skandali sadystyczno-pedofilskich Lolka Kremówkę i jego wiernego przydupasa Marka Siurka. Lola






    OdpowiedzUsuń
  21. Odniosę się jeszcze do postu użytkownika anonimowego. - jakie tam zasady moralne ? To jest forum publiczne i kazdy moze wypowiedziec swoje zdanie na temat szopki jaką była wczorajsza IMPREZA w Watykanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nasz papież potrafił osobom go krytykującym nie podawać ręki i odwracać się od nich,
    natomiast pochlebców - typu Rydzyk przyjmował bardzo serdecznie. O czym to świadczy?. O obłudzie.Sam widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  23. I popatrzeć tylko na ten obrazek, gdzie wykształcona wydawało by się Kopaczowa, lekarz i marszałek Sejmu państwa ponoć świeckiego całuje drewniany krzyżyk z podobizna metalowej postaci Chrystusa. Żałosne. Przyglądałam się tez innemu obrazkowi na którym podąża do Watykanu kilkaset tysięcy katolickich polskich owieczek. Mocno się wpatrywałam aby na czele tego stada dojrzeć Kopaczową i Komorowskiego. To naprawdę oddający rzeczywistość obrazek. Malinka z W-wy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gościu nie nudzi cie to ?... ile ci płacą chociaż to mi napisz bo mnie ciekawi za ile sie sprzedales, to może i ja bym poszedł na ten układ i trochę zarobił bom bez pracy, a pisze na komputerze sąsiadki, której składam serdeczne bóg zapłać.Polak prawdziwy, ale bezrobotny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwaga wy wszyscy co odbudowujecie tęcze na placu Zbawiciela w Warszawie.Wyznawcy kremówkowgo Joe co sie swiętym stał czekają już z benzyną! I podpalą w imię św. Jana Pawła II, oraz biskupstwa polskiego, a szczerze mówiąc co drugiego to homosia, a tęcza przeciez jest ich symbolem.A wiec nie rozumiem tego wszystkiego panowie święci.Parafianin

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE