TO NIE JEST JAKAŚ TAM REKLAMA

Słowo eskapada kojarzy nam się z wyprawą w bardziej lub mniej znane. Konkretnie z wyjazdem. Obojętnie gdzie i w jakim czasie. Mnie natomiast słowo ESKAPADA zawsze będzie się kojarzyć z wycieczką dla mnie w nieznane, ewentualnie z wrażeniami dzieciaków, które za pośrednictwem tegoż biura miały szansę wypoczynku wakacyjnego, ale też poznania rodzimego kraju, a także części Europy. Tak się w życiu zdarzyło, że współpracowałem jako ten, który w dużym przedsiębiorstwie odpowiadał za wypoczynek dzieci, a także pracowników. Co prawda zarządzałem zakładowym ośrodkiem wypoczynkowym o charakterze stricte letnim, ale też współpracowałem z wieloma biurami turystycznymi w kraju, a między innymi ze słupską Eskapadą. Dlaczego po wielu latach nawiązuję do Eskapady i jej właścicieli. A to po prostu dlatego, że jak się okazuje, to biuro nadal funkcjonuje z powodzeniem podobnym jak przed laty. Nie zdarzyło się, by nasza telewizja, tak chętnie pokazująca upadki i bankructwo biur podróży, konsekwencją czego pozostawało setki Polaków wypoczywających gdzieś tam za granicą bez pomocy, a nawet bez jakiejkolwiek nadziei na szybki powrót, cokolwiek negatywnie wspomniało o Eskapadzie. Eskapada nigdy nie zawiodła swoich klientów. Sam zanim wysyłałem dzieci na wakacyjne kolonie bardzo skrupulatnie sprawdzałem uprawnienia, oraz gwarancje złożone w zarządach i biurach krajowej turystyki, czy firma do której się zgłaszam i z którą podpisuję umowę jest na tyle poważna, że mogę spać spokojnie. Okazuje się, że właśnie
Eskapada, która woziła „moje” dzieci od Tatr i Bieszczadów po Bałtyk, a nawet na Węgry i do Chorwacji nigdy nie nawaliła. Kolonie miały zabezpieczony wypoczynek, rozrywkę ,ale też wycieczki w interesujące miejsca. Osobiście szef firmy, zanim oddałem do jego dyspozycji dzieciaki, starał się mi pokazać naocznie w jakich warunkach będą przebywać podopieczni. Co prawda „moje dzieci” wyjeżdżały z różnymi organizatorami kolonii po całej Europie, m.in. Paryż, Grecja, Kostaryka, Węgry, Słowacja, nie mniej nigdy nie miałem najmniejszych uwag, czy też pretensji zarówno ze strony dzieci jak i ich rodziców po powrocie do domów. Organizator potrafił nawet wspomóc dzieciaka w momencie gdy mu zabrakło kieszonkowego. Opiekunowie potrafili nie tylko zapobiegać przykrym incydentom, ale też stawili czoła przypadkom , gdy dzieciak źle się poczuł, lub zachorował. Spośród wszystkich biur, z których korzystałem na placu boju od początku pozostała Eskapada. Wiele z nich już upadło. Okazuje się, że warto być uczciwym. Dzisiaj Eskapada zaistniała też jako URLOPLANDIA. Dosłownie każdy zainteresowany na terenie całego kraju szybko i sprawnie zostanie obsłużony z pełnym zadowoleniem. Każdy, ktokolwiek by chciał wypocząć w górach, nad morzem, nad jeziorami czy też w interesującym mieście, a także gdzieś za granicą. Wystarczy wejść na stronę: urloplandia.pl, by bez problemu odnaleźć swoje wymarzone miejsce na wypoczynek. Co jest ważne nie są to propozycje dla bogaczy. To jest dla nas, materialnie przeciętnych

Polaków. Nawet człowiek nie zdaje sobie sprawy, ileż około wypoczynkowych wielce ciekawych propozycji znajdujemy w Urloplandii i to w całej Polsce. Począwszy od wszelkiego rodzaju rezerwacji a skończywszy na zabezpieczeniach gwarantujących rozwiązanie wszelkich problemów jakie mogą się człowiekowi przytrafić. Nie wiem dlaczego akurat ten temat wpadł mi pod klawisze komputera, ale byłbym mocno niesprawiedliwym człowiekiem, gdybym nie wspomniał o Eskapadzie, która ułatwiła mi życie służbowe przez wiele długich lat. Osobiście byłbym też niegodziwcem, gdybym dzisiaj po wielu już latach nie napisał tych miłych kilka słów o Was załogo: Grażynko, Marto i Zbyszku. I nie jest to reklama na zamówienie, bo Eskapada broni się sama. Ja ze swej strony życzę Eskapadzie i Urloplandii długich następnych lat najlepszej prosperity. Zasługuje na to, bo służy ludziom bardziej niżeli nawet sobie.


Fotki od góry:
1. Logo firmy
2.Załoga Eskapady
3.Marta w pracy.
 

Komentarze

  1. Szanowny panie.Z textu pańskiego wynika, że trafił pan na porządne i uczciwe biuro podróży.Ja osobiście w swoim już nie krótkim życiu korzystałem z usług wielu biur i najczęściej, jeżeli się nie zawiodłem całkowicie, to przynajmniej miałem uwagi co do szczegółów. Dzisiaj już ze względu na wiek preferuję spokojny wypoczynek, mało forsowny. Biuro które pan pochwala (być może po tzw. przyjacielskich kontaktach) według pańskiej opinii jest dobre bo się pan nie zawiódł przez ileś tam lat. To miał pan szczęście, bo mnie przyszło z Turcji wracać rejsowym samolotem, a póżniej walczyć przez długie miesiące o zwrot kosztów jakie dodatkowo poniosłem.Jak powiadam ze względu na wiek (77) nie wybieram się już daleko, ale na spokojny wypoczynek w kraju jeszcze zasługuje.Miło poczytać o tej eskapadzie i urloplandii, bo rzeczywiście gdy przyjrzałem się jej w internecie jest warta grzechu.Jeszcze raz gratuluje szczęścia. Pozdrawiam. Wiesław Koronka z W-wy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktorą eskapadę ma pan na myśli. Czy tę z Otwocka, Białegostoku czy ze Słupska. Kazda się chwali, ale która najlepsza. W każdym razie pana nie zawiodła przez kilka lat, to może jest dobra.OBBKK.

    OdpowiedzUsuń
  3. @OBBKK. Oczywiście , ze piszę o tej która ma URLOPLANDIĘ, czyli ze Słupska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta informacja która posłużyła za temat posta nie jest reklamą????, a czym w końcu???. Ale jak pomyślę głębiej to dochodzę do wniosku, że może i faktycznie to dobre biuro i zasługuje na taką pochwałę. Pozdrawiam, Amadeo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, sam chyba z 10 lat temu byłem na koloniach z eskapadą w Jarosławcu. Było nieźle. Pozdrawiam chłopaków i dziewczyny jak któreś przeczyta. Maciek z Grudziądza.

    OdpowiedzUsuń
  6. POzdrawiam panią Grazynkę.Genek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE