CHOCIAŻBY Z DIABŁEM


Wściekłość mnie bierze, gdy czytam w prasie i słyszę pogardliwie przekazywane wieści, że oto lewica wespół zespół z partią Kaczyńskich ustala nowy ład w telewizji publicznej, czyli parafialnej. Z pogardą i ironią wieści te z uśmiechem na ustach przekazują dziennikarze bliscy PO, tak zwani przyklęczni Tuska m.in. w prywatnej stacji Waltera TVN. Nie wyszedł lewicy mariaż w tym temacie z Platformą Obywatelską z winy tej ostatniej, bowiem posłanka Katarasińska odpowiedzialna za projekt nowej (podobno rewolucyjnej) ustawy medialnej oszukała lewicowego partnera zmieniając samowolnie ustalone wzajem zapisy. Wobec tego SLD, nie mogąc ścierpieć obecnego statusu TVP, zarządzanej przez polityczne niedobitki LPR i Samoobrony z przewagą nazistów, porozumiała się z PIS. Jak to się odbyło?, nie mogę sobie wyobrazić. Nie wiem jednak, na czym ma polegać owo porozumienie (wody i ognia), bowiem trudno mi uwierzyć, by partia Kaczyńskich odpuściła sobie bezpośrednie wpływy na polityczny kształt programowy TVP. Bo oto czytam, że telewizją publiczną zarządzać będą fachowcy, a więc ludzie kultury, pisarze, artyści i medioznawcy w każdym tego słowa znaczeniu. Jeżeli by tak się stało, w co nie bardzo chce się uwierzyć i w konsekwencji raz na zawsze z telewizji publicznej zniknęły by programy Cejrowskiego, Wildsteina, Pospieszalskiego, a także innych prawicowych profesorów na etatach IPN, to jestem za, bardzo za. Czas skończyć z telewizją hipokryzji, gdzie pokazanie za przeproszeniem kuciapki nie mieści się w dobrych obyczajach, zaś peany na cześć morderców Bandery, Młota i Kurasia, oraz szerzenie rusofobii i antyeuropejskości jest w porządku, bo tak chce "religia" partii prawicowych i Kościoła katolickiego.Nie uwierzę też proszę państwa w pełną niezależność TVP. Bo w gruncie rzeczy, czy państwo wyobrażacie sobie telewizję niezależną w państwie iście wyznaniowym jakim jest Polska?. Zatrudnione tam tabuny księży w redakcji KAI za kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie, nigdy nie złożą broni. Sama telewizja Rydzyka oraz PULS im nie wystarczą. Reasumując, cieszyłbym się z telewizji, gdzie wytyczną jej prezentacji byłyby zasady humanizmu, całkowitego rozdziału od Kościoła, niezależności od wpływów partyjnych. Telewizji, w której na stałe są zamknięte drzwi dla wszelkiego rodzaju skrajnego oszołomstwa. Ale czy tak się stanie?. Chciałbym, ale chyba to tylko marzenie. Z takim diabłem jak PIS można tylko wypaść jak przysłowiowy Zabłocki na mydle. Tego oczywiście życzy sobie Platforma, która zgodnie ze swoją ideologią dąży do całkowitej prywatyzacji publicznych środków medialnych. Z tym się nawet już nie kryje. Taka bowiem jest ich biblia. Wszystko co jeszcze należy do narodu ma być prywatne, najlepiej w rękach wyznawców PO. Przyjdzie na to, że państwem niby świeckim, czyli Polską, podzielą się liberalna Platforma i Episkopat. Iście ciekawy okaz zrakowaciałej symbiozy na ciele narodu.

Uśmiechnij się:

Do sklepu z ciuchami przychodzi ojciec z córką i pyta:
-Czy są gacie na wacie?
Nie ma odpowiada ekspedientka.
-To chodź Wacia, idziemy.

Komentarze

  1. Jestem za tym aby zamknąć ten kibel i utworzyć nową publiczną telewizję. Zwolnić tę hałastrę co bierze po 100 tysięcy złotyvh i rozpedzic na cztery wiatry. Rysuneczek bardzo trafny. Gratuluje pomysłu. Pozdrawiam. Wiedżma44.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Boze, ja taki kibel widziałem na Podkarpaciu. Taki samiuteńki z telewizorem. Sławoj Składkowski wymyślając go nie sądził że związany bedzie z ścisłą kulturą. Ale w końcu jaka kultura taki kibel. Bardzo stosowny rysunek do tego artykółu. Pozdrawiam. Axel/rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie uwierzy, nie tylko pan że PIS z SLD może wyrazic ten sam zamiar w sprawie tvp. Kazdy ma swój interes partyjny. Ale na tym wszystkim gdyby doszło do porozumienia straci partia Tuska.I dobrze skoro posługiwala sie oszustwem w stosunku do partnera. Zreszta PO tylko istnieje na oszustwie. Penelopa Guzik.

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim kibelku aż się chce.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja oglądam tv zagraniczna przez kablówkę i mam to w d...e. Uczcie sie Polacy jezyków i wtedy mozna sie wypiąć na TVP. Janek z gliwic

    OdpowiedzUsuń
  6. Pan bloger ukradł sławojkę panu Urbanowi.Może chłop mieć żal. A odnośnie naszej telewizji publicznej, to czy to z diablem czy z aniołem nie da się jej zreformować bez udziału polityki. To jest telewizja państwowa i żaden tam parlament szczególnie ludzie którzy są przy władzy nie pozwolą na to, by nie prezentować swoich interesów w tak popularnym medium. Dla mnie już nieżle by było, gdyby udało się odkatoliczyć telewizję oraz wyrzucić z niej mędrców IPN. Ma pan rację, że za nasze pieniądze całe tabuny księży opowidają nam biblijne bajki które odpowiednio oceniła Doda. Ja mam dosyć na siłę wciskania mnie do nieba. Ja sam wiem jak żyć i jak postępować poprawnie w życiu. Mogę oczywiście tego nie oglądać i nie słuchać ale świadomość, że ta paplanina jest opłacana z moich podatków porusza mnie do szpiku kości.Myślę że pan jeszcze coś napisze o tym naszym państwowo-religijnym przybytku. Pozdrowienia: amadeo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

JONO PODKIVANO

TUMIWISIZM

ŻYCIE mnie MNIE